Bup
bup voor boekhouders
bup is het online klantportaal waar al uw applicaties samen worden gebracht op één plek. Ons klantportaal is dé oplossing voor gestructureerd communiceren met uw klant, de tijdigheid en volledigheid van uw dossier te waarborgen en documenten te laten autoriseren en uit te wisselen.
Met geïntegreerd klantsupport functie, financieel dashboard en single-sign on bespaart u veel tijd
COMMUNICATIE
Geïntegreerde klantsupport
Door de supportfunctie waarborgt u een overzichtelijke en volledige communicatie voor uw klant en u zelf. Statussen, toekennen van teamleden en opvolging. Niets schiet ertussendoor. Veilig, eenvoudig en AVG proof.
SAMENKOMEN
Alles op één plek voor jou als boekhouder
Het klantportaal van BUP zorgt ervoor dat de output vanuit uw verschillende applicaties op één plek samenkomen.
Het verbindt uw klant met uw productiestraat via gegevenskoppelingen en waar nodig Single-Sign on. Of het nu gaat om een financieel dashboard, het ondertekenen van de jaarrekening, diversen belastingaangiften of de koppeling met uw CRM pakket. Uw boekhouding kan vanaf nu overzichtelijk en gestructureerd online gedaan worden vanuit één plek
- Klanten eenvoudig uitnodigen
- Geïntegreerd klantsupport
- Digitale ondertekening documenten
DOSSIER
Tijdigheid en volledigheid dossier
Elke keer een mail opstellen als u een nieuwe klant wilt onboarden of gegevens voor de jaarrekening of inkomstenbelasting nodig hebt? Door middel van het klantportaal van BUP bespaart u de tijd door te werken met standaard vragenlijsten en geautomatiseerde signalering en opvolging.
Hiermee kunt u heel eenvoudig de tijdigheid en volledigheid van een opstart van een klant, dossieroverdracht bij de vorige adviseur, jaarrekeninginformatie of overige dossierstukken waarborgen.
Quick & easy within a few clicks online!
Flexibel en geautomatiseerd
Elke keer een mail opstellen als u een nieuwe klant wilt onboarden of gegevens voor de jaarrekening of inkomstenbelasting nodig hebt? Door middel van het klantportaal van BUP bespaart u de tijd door te werken met standaard vragenlijsten en geautomatiseerde signalering en opvolging.
Hiermee kunt u heel eenvoudig de tijdigheid en volledigheid van een opstart van een klant, dossieroverdracht bij de vorige adviseur, jaarrekeninginformatie of overige dossierstukken waarborgen.